Vondt i ryggen? Eller er det kanskje nakken som plager deg?

Vondt i ryggen? Eller er det kanskje nakken som plager deg?

Nye undersøkelser - gjennomført av Opinion - viser at nordmenn mener de er i dårligere fysisk form nå, sammenlignet med før koronakrisen. Dette skyldes nok at mange i stor grad har holdt seg isolert i hjemmet, og dermed også er mindre aktive. Samtidig er det mange som i tillegg til dette er stresset og bekymret for situasjonen og fremtiden. Vi ser også tall som tilsier at hele 25% av befolkningen har fått mer plager knyttet til nakke og rygg den siste måneden.

Fysisk aktivitet gir deg store helseeffekter, og er noe vi anbefaler i flere former. Gjør det gjerne sammen med venner og familie, men husk å holde avstand og følg smittevernrådene. Opplever du fortsatt smerter eller ubehag, så vil du kunne ha nytte av å oppsøke en av våre osteopater.

Osteopatene er nå tilbake på klinikkene sine – og de er klare for å hjelpe deg

Osteopater jobber daglig med smerter i muskel- og skjelettapparatet. Trenger du behandling, eller kanskje litt råd og veiledning til hvordan du kan bli kvitt plagene dine? Da er det bare å ta kontakt. Du kan her finne din osteopat

Pressekontakt Styremedlem Markedsansvarlig 988 36 312

Pressekontakt Leder Leder av organisasjonen 913 28 430