Narvesen Mosseporten kåret til «Årets kommisjonær»

Narvesen Mosseporten ble kåret til «Årets kommisjonær» i 2018. Prisen ble delt ut ved Norsk Tippings handelskonferanse i Oslo tirsdag.

En gang i året deler Norsk Tipping ut priser til de aller beste kommisjonærene, og i 2018 var konkurransen tøffere enn noen gang. Rundt 3500 kommisjonærer fra Svalbard i nord til Lindesnes i sør kjempet om den gjeveste prisen av dem alle: «Årets kommisjonær». Til slutt gikk Narvesen Mosseporten seirende ut, etter en tøff konkurranse med Obs! City Lade i Trondheim og Obs! Harstad.

Dette sier juryen om vinneren:

"Årets kommisjonær er en butikk som setter seg høye mål og er veldig god på gjennomføring av salgskonkurranser i regi av Norsk Tipping. Butikken fremstår som kreativ og er svært god til å lage eget kampanjemateriell tilpasset butikken.”

Thorbjørn A. Unneberg, direktør for Kundemøte i Norsk Tipping, sier:

- Med tusenvis av kundemøter hver dag er kommisjonærene viktig representanter for Norsk Tipping. Det er en stor og viktig jobb, og derfor er det en stor glede for oss å sette ekstra pris på de aller beste.

Her er resten av prisvinnerne:

• Årets dagligvarebutikk: Meny Hovenga
  • Årets servicehandel:Mix Lillesand
  • Årets kremmer:Mix CC Drammen

Fakta:

Kommisjonærene utgjør også en viktig rolle for lokalsamfunnet. I 2018 bidro kundene til Narvesen Mosseporten med totalt 330 000 kroner i grasrotbidrag til lokale klubber og foreninger.

For ytterligere informasjon:

Roger Solheim, leder forhandlersalg: roger.solheim@norsk-tipping.no
Roar Jødahl, kommunikasjonsrådgiver: roar.jodahl@norsk-tipping.no

• Spill, lotteri

• samarbeidspartnere
  • kommisjonær

Hovedoppgaven Stortinget har gitt Norsk Tipping er å forebygge problemer som kan følge av pengespill gjennom å kanalisere nordmenns spillelyst inn mot et offentlig kontrollert spilltilbud.

Hele overskuddet går til samfunnsnyttige formål.

Siden 1948 har Norsk Tipping bidratt med over 162 milliarder kroner (prisjustert) til samfunnsnyttige formål.

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver og pressekontakt Generelle spørsmål. 97 07 14 04