Fjordcruise på Geirangerfjorden starter opp 12. juni 2020

Sesongstart av fjordcruise på Vestlandsfjordene

Fjordcruise på Nærøyfjorden startet opp 20. mai, og nå er The Fjords endelig klar for å vise deg de andre fjordene våre også. Fjordcruise på Lysefjorden starter 28.mai, Geirangerfjorden 12. juni og Sognefjorden 15. juni. The Fjords tar smittevern på alvor og har iverksatt en rekke tiltak slik at alle våre gjester får en trygg tur med oss i sommer. Blant annet er kapasiteten på fartøyene halvert.

Fjordcruise på Geirangerfjorden fra 12 juni

Sesongen med fjordcruise på Geirangerfjorden starter 12.juni, operert av fartøyet Veøy. Oppstarten har blitt utsatt på grunn av COVID-19 og reiserestriksjoner knyttet til dette. Nå gleder vi oss til å ønske alle nordmenn velkommen om bord for å oppleve den fantastiske Geirangerfjorden.

Det vil bli sommerkampanje som gir opptil 50% rabatt til bobiler om bord. Vi ønsker at familier og bobiler skal kunne reise med oss, og vi gir derfor samme pris for bobil som for vanlig bil. Det blir også en egen bobilpakke som vil være gunstig for bobiler med flere passasjerer.

Fjordcruise på Sognefjorden fra 15. juni

Fjordcruisesesongen på Sognefjorden mellom Gudvangen og Kaupanger starter den 15. juni, operert av fartøyet Aurland. Oppstarten har blitt utsatt på grunn av COVID-19 og reiserestriksjoner knyttet til dette. Nå gleder vi oss til å ønske alle nordmenn velkommen om bord for å oppleve Kongen av fjordene, Sognefjorden.

Fjordcruise på Lysefjorden fra 28. mai

Turistbilferja på Lysefjorden starter opp den 28. mai og går til 23. august, operert av fartøyet Kvinnherad. Som for de andre fjordcruisene våre, blir dette en tøff sesong. Vi ønsker likevel at nordmenn skal få oppleve det vakre landskapet rundt Lysefjorden, med Kjerag og Preikestolen i spissen. Nytt fra i år er at vi nå også stopper på Refså kai. Fra Refså kan man gå videre opp til Preikestolen, noe vi håper blir populært for turglade norske turister.

Fjordcruise på Nærøyfjorden startet 20. mai

Fjordcruise med vårt helelektriske fartøy, Future of The Fjords, startet opp i forrige uke. Fjordcruiset har to daglige avganger i hver retning mellom Flåm og Gudvangen i sommer. Vi gleder oss over å kunne vise det flotte verdensarvlandskapet til gjestene våre igjen etter noen måneders pause grunnet COVID-19.

Også på Nærøyfjorden blir det sommerkampanje i år. Blant annet går ett barn gratis per betalende voksen.

Tiltak for smittevern

The Fjords tar smittevern på alvor og har iverksatt en rekke tiltak slik at alle våre gjester får en trygg reise med oss i sommer.

Smitteverntiltak på alle våre fartøy:

• Halvert passasjerantall
  • Antibac ved alle inn- og utganger
  • Skilt som minner om avstand og håndvask
  • Matroser ser til at alle holder avstand
  • Betaling med Vipps for de som ønsker det

Kontakt: