Ny konsernsjef i ARU – Norway’s best AS

Ny konsernsjef i ARU – Norway’s best AS

Per Brochmann (52) er tilsett som ny sjef i konsernet Aurland Ressursutvikling AS og Norway’s best AS. Han er i dag CEO i Hurtigruten Destinations og Hurtigruten Svalbard.

Seinast 1. februar 2023 tek Brochmann over leiinga av eit reiselivskonsern som i eit normalår samla omset for rundt ein milliard, og har meir enn 500 heilårs- og sesongtilsette.

- Norway’s best er eit av dei mest spennande selskapa i norsk reiseliv. Eg er svært motivert for oppgåva, og ser fram til å vere med på å bygge vidare på det imponerande arbeidet som er gjort i Flåm og Myrkdalen, seier Per Brochmann.

- Vi er glade for å ha fått Per Brochmann på laget. Norway’s best skal skape konkurransekraft gjennom å bygge attraktive reisemål, produkt og konsept. Vi leverer spektakulære, naturbaserte opplevingar til kundar frå heile verda, og målet er å bli den leiande reiselivsaktøren. Brochmann har bakgrunn, erfaring og kompetanse som vil bidra til å ta selskapet mot dette målet, seier styreleiar Øyvind Hasaas.

Per Brochmann vil halde fram som styremedlem i Hurtigruten Svalbard når han byrjar som konsernsjef i ARU og Norway’s best.

Ved ønske om ytterlegare opplysningar eller kommentarar ta kontakt med:
Styreleiar Øyvind Hasaas, telefon 915 10 014, eller Per Brochmann, telefon 481 88 929.