foto: Alexandra Baier

NYTT BAKERI ÅPNET I FLÅM

Flåm Bakeri åpnet i juli 2016. Her tilbyr vi hjemmelagde brød, bakervarer, smørbrød og iskrem. Vårt mål er å forsyne kunder med herlige nybakte bakverk hele året – både til fastboende og tilreisende fra alle verdens hjørner. Kombinasjonen av fransk fagekspertise og norsk konditorkunnskap gjennom våre to dyktige bakere, gir det en flott synergi og muliggjør ordentlig hjemmelagde håndverksprodukter. Flåm Bakeri ønsker å være en kvalitetsbevisst aktør på lik linje med øvrige seriøse tilbydere av mat og drikke i distriktet.

«Vi ønsker å gi gjestene våre den beste opplevelsen av destinasjonen Flåm og dette inkluderer også mat. Gjestene våre blir mer og mer kvalitetsbevisste og bakeriet vil tilby kunden godsaker som de kan ta med seg på tur. Bakerne har også fått i oppgave å spille på regionens særtrekk, så frukt og bær bør være inspirasjon til både is og bakervarer», sier Solrun Hjelleflat, Adm.Dir. i Flåm AS.

Flåm Bakeri er åpent hver dag i sommer fra 9 til 17. Kom innom for en smakebit!

Flåm Bakeri er en del av Fretheim Hotell som eies av Flåm AS. Vi har hovedkontor i Flåm som du finner helt innerst i en sidearm av verdens dypeste og nest lengste fjord, den 204 kilometer lange og 1308 meter dype Sognefjorden. Omringet av stupbratte fjellsider, buldrende fossefall og trange daler, er dette området et paradis for de som søker unike og spektakulære naturopplevelser!

Flåm AS tilrettelegger reiser og mektige opplevelser i Flåm og omegn. Dagens moderne turist forventer å få en smakebit av en regions særtrekk på en inspirerende, tilrettelagt og effektiv måte. Dette i kombinasjon med bekvemmeligheter, matopplevelser og service av beste kvalitet.