Laurdag startar Myrkdalen skisesongen 2023/24

Rekordtidleg sesongopning i Myrkdalen

Myrkdalen Fjellandsby gjer seg klar for ein av dei tidlegaste sesongopningane nokosinne.

-Komande laurdag, 18. november, opnar me delar av skisenteret, og me er veldig glade for å kunna invitera gjestene våre på ski allereie no, seir John Ivar Norheim, dagleg leiar i Myrkdalen Fjellheisar.

Fire heisar opnar

-Myrkdalen er kjent for å vera snøsikker og no siktar me på at skiheisane går heilt fram til mai, fortel Norheim vidare. Så langt i år har det kome lite natursnø, både i Myrkdalen og på Vestlandet elles, men så fort det blei kaldt nok heiv me oss rundt og starta snøkanonene.

Trass relativt milde vêrforhold har fjellandsbyen klart å produsera nok kunstsnø til å opna følgjande heisar og løyper:

• Myrkdalsekspressen og løype 1
  • Badnabakken
  • Mikkeltrekket
  • Mikkelinetrekket

Begrensa kapasitet

Med desse løypene er det rigga for skimoro for både store og små, men Norheim avsluttar med eit ynskje til gjestane:

-Ver merksam på at det er begrensa kapasitet og lite snø utanfor løypene. Tenk på eiga og andre sin sikkerheit ved å køyra etter forholda og halda avstand til snøkanoner, slangar og leidningar.

Ut november er det ope laurdagar og søndagar frå kl. 09.30 – 15.30, men frå 1. desember går heisane kvar dag.

John Ivar Norheim

Dagleg leiar i Myrkdalen Fjellheiser 916 18 095