Norwegian med ny sommerrute fra Oslo til Montenegro

Norwegian med ny sommerrute fra Oslo til Montenegro

Norwegian lanserer ny rute fra Oslo til Montenegro i perioden 27. juni til 16. august.

På fredager i perioden 27. juni til 16. august flyr Norwegian til Tivat-flyplassen ved Kotorbukta, som ligger på UNESCOs verdensarvliste. Montenegro ligger langs Adriaterhavskysten og kan blant annet by på vakre strender, rik kultur og flotte fotturer i fjellet.

Norwegian er det første og eneste selskapet som tilbyr direkte ruteflygninger fra Oslo til Montenegro. Billettene legges ut for salg i dag klokken 10.00.

Kontaktperson:
Informasjonssjef Lasse Sandaker-Nielsen, tlf. 45 45 60 12

Tags

Norwegian er Skandinavias nest største flyselskap og det tredje største lavprisselskapet i Europa. I dag opererer Norwegian 416 ruter til 126 destinasjoner i Europa, Nord-Afrika, Midtøsten, Thailand og USA. Norwegian frakter over 20 millioner passasjerer i året. Selskapet er børsnotert (2003) og har om lag 3 500 ansatte. Norwegian har 89 fly i flåten med en gjennomsnittsalder på 4,8 år (per januar 2014). Norwegian faser løpende inn nye, mer miljøvennlige fly og har en en av de mest moderne flåtene i Europa. I 2013 ble Norwegian kåret til Europas beste lavprisselskap av anerkjente SkyTrax World Airline Awards. Det er flypassasjerene selv som bedømmer over 200 flyselskaper over hele verden i det som er betegnes som den mest prestisjefylte anerkjente prisutdelingen i flybransjen.

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver +47 92 42 77 19

Markedsrelaterte henv: marketing@norwegian.com