Norwegian vant to priser under Grand Travel Awards

Norwegian vant to priser under Grand Travel Awards

Norwegian vant to priser under reiselivsbransjens «Oscargalla», Grand Travel Awards i Oslo torsdag kveld. Norwegian ble kåret til beste flyselskap på innenriksreiser i Norge og beste europeiske flyselskap.

Torsdag kveld samlet reiselivsbransjen seg i Oslo for å hedre prisvinnerne av Grand Travel Awards. Det er reisebyråene som har stemt frem sine favoritter på den årlige prisutdelingen.

- At de norske reisebyråene har kåret Norwegian til det beste flyselskapet på innenriksreiser i Norge og det beste flyselskapet i Europa, betyr mye for oss. Selv om vi er et globalt selskap, er Norge fortsatt et svært viktig marked for Norwegian. Disse kåringene viser at våre passasjerer setter pris på god service, spennende destinasjoner, billige billetter og nye, mer miljøvennlige fly, sier salgsdirektør Lars Sande i Norwegian.

- Takk til alle som har stemt på oss og ikke minst til all Norwegians dyktige medarbeidere og den fantastiske jobben de gjør hver dag, fortsetter Sande.

Kontakt for presse:
Norwegians pressetelefon: 815 11816

Norwegian er det femte største lavprisselskapet i verden med over 37 millioner reisende i 2018. I dag opererer Norwegian over 500 ruter til mer enn 150 destinasjoner i Europa, Nord-Afrika, Midtøsten, Thailand, Singapore, Karibia, USA og Sør-Amerika. Norwegian har en flyflåte på rundt 150 fly med en gjennomsnittsalder på 3,8 år og er blant de mest moderne og miljøvennlige flyselskapene i verden. Norwegian har blitt kåret til det mest miljøvennlige transatlantiske flyselskapet av The International Council on Clean Transportation (ICCT). Både i 2015, 2016, 2017 og 2018 har Norwegian blitt kåret til verdens beste lavprisselskap på langdistanseruter, ifølge flypassasjerer som har stemt i anerkjente SkyTrax World Airline Awards. For sjette år på rad har Norwegian også blitt kåret til Europas beste lavprisselskap av SkyTrax. Norwegian har rundt 11 000 dedikerte medarbeidere.