Nye ansatte i Orange Cyberdefense, fra venstre: Rainer  Kennedy, Pattarawadee Traisikkha, Tysseng Reutz, Anita Holseth
Nye ansatte i Orange Cyberdefense, fra venstre: Rainer Kennedy, Pattarawadee Traisikkha, Tysseng Reutz, Anita Holseth

Fortsetter veksten! Orange Cyberdefense Norge med nyansettelser i flere avdelinger

GRC-teamet har fått enda en konsulent – og en ny Manager! I tillegg har vi styrket pentest-teamet ytterligere, og fått en ny ressurs til salgsavdelingen.

I 2021 utvidet Orange Cyberdefense Norge arbeidsstokken med 30 personer, og utgjør i dag totalt 72 ansatte. En stadig økende omsetning og etterspørsel etter våre tjenester har resultert i en målsetting om å øke staben med ytterligere 33 medarbeidere i løpet av 2022.

– Vi startet 2022 med fem nyansettelser i årets første måned, og har fortsatt rekrutteringen fortløpende. Fremover vil vi hovedsakelig rekruttere til den nye CyberSOC-en, samt kompetanseområdene Pentest, GRC, IRT og Cloud, sier Thomas Kronen, Managing Director i Orange Cyberdefense Norge.

Siden januar har det kommet ytterligere fire nye medarbeidere på plass i våre lokaler på Lysaker:

Tiril Tysseng Reutz er ansatt som Manager for vårt dyktige GRC-team, som med totalt 12 personer er et av våre største team. I tillegg til en mastergrad (MSc) i Internasjonale miljøstudier har hun opparbeidet seg formell kompetanse innen krisehåndtering, beredskap og prosjektledelse. Tiril er også en erfaren leder med over ti års fartstid i vannbransjen. Hun kommer nå fra stillingen som Seksjonsleder for eiendomsseksjonen i Vann- og avløpsetaten i Oslo kommune.

Også Anita Holseth har sluttet seg til GRC-teamet, og er allerede godt i gang med kundeoppdrag i sin nye rolle som GRC-konsulent. Anita har en mastergrad i Samfunnssikkerhet fra Universitetet i Stavanger, hvor hun har fordypet seg i krisehåndtering og beredskap. Gjennom de siste årene har hun opparbeidet seg variert prosjekterfaring i Deloitte, blant annet innen forretningskontinuitet og krisehåndtering.

Rainer-Michael Kennedy er ansatt som Ethical Hacker på Offensive Security-teamet og jobber spesifikt med Pentesting. Rainer-Michael har studert Cyber Security & Computer Forensics ved Kingston University, og kommer nå fra stillingen som sikkerhetstester i Nets Group.

Pattarawadee Traisikkha er ansatt som Junior selger, og skal bistå kunder i offentlig/public sektor, i tillegg til å bistå salgsavdelingen. Pattarawadeee har en bachelorgrad i Økonomi og forretningsjus fra Handelshøyskolen BI i Oslo, og har tilegnet seg god arbeidserfaring innen områdene salg, økonomi, jus og organisasjon.

– Vi er veldig glade for å ha fått Tiril, Anita, Rainer-Michael og Pattarawadee med på laget. Når sikkerhetsbransjen kniver om folkene med den rette kompetansen, er vi enormt stolte over at disse dyktige personene velger Orange Cyberdefense Norge som sin arbeidsgiver, avslutter Thomas Kronen.

Orange Cyberdefense er cybersikkerhetseksperten i Orange Group. Som Europas ledende tilbyder av sikkerhetstjenester er vårt mål å bygge et tryggere digitalt samfunn. Vi er en trusselforsknings- og etterretningsdrevet sikkerhetstilbyder med uovertruffen tilgang til kjente og nye trusler.

Orange Cyberdefense har mer enn 2500 cybersikkerhetseksperter inkludert 250+ forskere og analytikere, 18 SOC-er, 14 CyberSOC-er og 8 CERT-er over hele verden samt salg- og support i 160 land. Vi er stolte av å kunne tilby våre kunder global beskyttelse med lokal kompetanse mot hele trusselbildet.

www.orangecyberdefense.no