Morten Skogvold er ny Managing Director i Orange Cyberdefense Norway

Orange Cyberdefense Norway AS utnevner Morten Skogvold som ny Managing Director

Orange Cyberdefense, en ledende aktør innen cybersikkerhetsløsninger, kunngjør utnevnelsen av Morten Skogvold som ny Managing Director for deres norske operasjoner, gjeldende fra 1. januar 2024. Skogvold, som overtar roret etter Kaja Narum, vil lede selskapet inn i en ny æra av innovasjon og vekst.

Kaja Narum, har utført en solid jobb som konstituert Managing Director i Norge siden mai 2023 samtidig som hun innehatt rollen som Senior Vice President Global Service Line.

Med et imponerende karriereløp, inkludert nøkkelroller hos Splunk, IBM, Oracle, nSense og Embriq, bringer Morten Skogvold en dyp kommersiell ekspertise til bordet. Hans nylige bidrag som Chief Commercial Officer (CCO) i Orange Cyberdefense Norway har allerede bevist hans evne til å forsterke selskapets ytelse og markedsposisjon.

I en bransje som stadig utvikler seg, understreker Morten viktigheten av å forstå og tilpasse seg kundenes skiftende behov. Han er dedikert til å levere innovative løsninger inkludert selskapets trusselforsknings- og etterretningsdrevne sikkerhetstjenester, støttet av bransjens mest kompetente konsulenter.

Morten uttrykker sin entusiasme for den nye rollen: «det å få lede Orange Cyberdefense i Norge er en ære. Vår ambisjon er å fortsette å være i forkant av bransjen, levere premium cybersikkerhetsløsninger og være en innovativ, pålitelig partner for våre kunder. Med vårt talentfulle team, ser jeg frem til å skape flere suksesshistorier og navigere sammen med våre kunder gjennom utfordringene og målene vi deler. Sammen skal vi bygge et tryggere digitalt samfunn.»

Utnevnelsen markerer en spennende tid for Orange Cyberdefense, med Morten Skogvold ved roret, forventes det at selskapet vil fortsette sin vekst og forsterke sin posisjon som en nøkkelspiller i cybersikkerhetssektoren.

Orange Cyberdefense er cybersikkerhetseksperten i Orange Group. Som Europas ledende tilbyder av sikkerhetstjenester er vårt mål å bygge et tryggere digitalt samfunn. Vi er en trusselforsknings- og etterretningsdrevet sikkerhetstilbyder med uovertruffen tilgang til kjente og nye trusler, og våre sikkerhetstjenester er anerkjent av både Gartner, Forrester og IDC.

Orange Cyberdefense har mer enn 3000 cybersikkerhetseksperter inkludert 250+ forskere og analytikere, 18 SOC, 14 CyberSOC og 4 CERTs over hele verden samt salg- og support i 160 land. Vi er stolte av å kunne tilby våre kunder global beskyttelse med lokal kompetanse mot hele trusselbildet.

Les mer på www.orangecyberdefense.no