Bodystore.no lanseres i Norge

Bodystore.no lanseres i Norge

Etter 20 år på det svenske markedet lanseres Bodystore også i Norge. Målet er å bli en av Nordens ledende nettaktører innen helseprodukter.

-Bodystore tilbyr et bredt og innovativt sortiment innen helse og økologiske produkter som det lenge har vært interesse for i Norge. Å kunne tilby denne typen produkter til det norske markedet er fantastisk, sier Rickard Åstrand, ansvarlig for Bodystore i Sverige og Norge.

Bodystore har i dag nesten 200 000 kunder årlig på det svenske markedet med ett sortiment på ca. 400 merkevarer fra over 100 leverandører. Den norske e-handelsplattformen er nylig lansert med mer enn 1200 produkter å velge mellom.

-Vi har samme mål i Norge som på det svenske markedet, nemlig å bygge langsiktige relasjoner med kundene våre. Det er gjennom nær dialog med dem vi kan prioritere å utvikle og forbedre de delene av butikken som blir mest verdsatt, sier Rickard Åstrand.

Bodystore.com eies av Health and Sports Nutrition Group HSNG AB, som er en del av Orkla-konsernet. HSNG eier også varemerkene Gymgrossisten, Star Nutrition og Fitness Market.

- At HSNG etablerer Bodystore også i Norge er viktig for oss og samtidig spennende. På denne måten kan vi ytterligere befeste vår posisjon som markedsleder, sier Johan Görgård, adm dir i HSNG.

Tags

Kari Westersund