Deltar på dugnad - forventer støttepakker

Deltar på dugnad - forventer støttepakker

- Tiltakene for handel og servering er svært krevende for våre allerede veldig hardt belastede medlemmer. Vi deltar selvsagt på dugnaden, ser alvoret, og håper at nedstengningen får kort varighet.

Vi forventer at Regjeringen tilbyr tilstrekkelige kompensasjons-ordninger. OHF har tidligere etterlyst særskilte geografiske støtteordninger for bysentra/Oslo sentrum. Behovet for dette blir nå ytterligere forsterket.

Bjørn Næss, Adm.dir. Oslo Handelsstands Forening

Oslo Handelsstands Forening (OHF) er en næringsforening for handel, service og servering i Oslo og omegn. Vi har rundt 2 000 medlemmer og jobber for at de skal ha best mulig rammevilkår.