Finansminister Siv Jensen og sjeføkonom i Sparebank1 Elisabeth Holvik, vil gi oss sine prognoser for norsk økonomi i 2020.

Frokostmøte 17. januar "Rikets tilstand"

Hvordan kommer norsk økonomi til å utvikle seg i 2020? Kommer forbruksveksten til å fortsette? Øker eller minker arbeidsledigheten? Hva vil skje med norsk kjøpekraft?

Fredag 17. januar kommer finansminister Siv Jensen og sjeføkonom i Sparebank1 Elisabeth Holvik, til Oslo Handelsstands Forening.

Siv Jensen vil gi oss sine prognoser for norsk økonomi i 2020 og Elisabeth Holvik vil fra et makroperspektiv se på forbrukstrender i 2020.

Frokostmøtet er åpent for pressen. Arrangementet er fullt, så gi en tilbakemelding til kommunikasjonssjef Vibeke Hoff Norbye om du ønsker å delta.

NÅR:

Arrangementet varer fra kl. 0830 til senest kl. 1100.

Siv Jensen er først ut og det blir pause mellom innleggene.

HVOR:

​Spaces - Apotekergaten 10
(Vi pusser opp våre lokaler i Karl Johans gate og holder midlertidig til her.)

KONTAKTINFORMASJON:

Vibeke Hoff Norbye