Byrådslederkandidat Eirik Lae Solberg (H) møter byrådsleder Raymond Johansen til debatt i Handelens Hus. Hvem skal lede Oslo de neste fire årene?

Presseinvitasjon: Byrådslederdebatt i Handelens Hus - 9. juni kl. 1300

Det florerer med meningsmålinger knyttet opp mot høstens kommunevalg og det ser ut til å bli en jevn og spennende valgkamp. Blir det Høyre eller Arbeiderpartiet som skal lede byrådet?

Under debatten vil Eirik Lae Solberg (H) og Raymond Johansen (Ap) spesielt bli utfordret på områder knyttet til

• Byutvikling, handel, klima og samferdsel
  • Næring, arbeidsplasser og utdanning
  • Økonomisk styring

Debatten ledes av Zaineb Al-Samarai og Julie Remen Midtgården fra Storm Communications.

Debatten starter kl. 1300.

Når: Fredag 9. juni

Hvor: Handelens Hus, Karl Johans gate 37A, (inngang v/Egon, 4. etasje)

Meld deg på til kommunikasjonssjef Vibeke Norbye e-post: vibeke@ohf.no

Vi åpner dørene kl. 1200 med servering av lunsj og en oppdatering med transaksjons- og kundedata fra DNB.

Hvordan lar vi oss prege i en tid med urolig økonomiske tider? v/Ine Oftedahl, direktør for datatransformasjon.

Velkommen!

Regions

Oslo Handelsstands Forening (OHF) er en næringsforening for handel, service og servering i Osloregionen, som sysselsetter ca. 90 000 ansatte og omsetter for nær 190 milliarder kroner eks. mva. OHF har rundt 2 000 bedriftsmedlemmer innen dagligvare, faghandel, servering, kjøpesentre og eiendomsselskaper. Vi jobber for at de skal ha best mulig rammevilkår.