Bjørn Næss, adm.dir. i Oslo Handelsstands Forening presenterer Osloanalysen 2021. Ine Oftedahl, direktør for datatransformasjon i DNB presenterer dagsferske transaksjons- og kundedata på sparing og kortbruk.

PRESSEINVITASJON: Osloanalysen 2021

Torsdag 16. juni presenterer Oslo Handelsstands Forening Osloanalysen 2021.

Osloanalysen tar for seg antall virksomheter, sysselsetting, omsetning, omsetningsutvikling og handelsbalansen for detaljhandelen og tilgrensende servicevirksomheter i bydeler og byområder i Oslo og i nabokommunene i Viken fylke.

Ine Oftedahl direktør for datatransformasjon i DNB, vil presentere transaksjons- og kundedata som gir et svært nøyaktig bilde av hvordan oslos innbyggere har blitt påvirket gjennom pandemien og hvilke trender som har dominert forbruket. Dagsferske data på sparing og kortbruk indikerer også hvordan norske husholdninger tilpasser seg den nye normalen.

• Når: 16. juni, klokken 08:30.
  • Hvor: Handelens Hus, Karl Johans gate 37A (Inngang v/Egon - 4. etasje)
  • Vi serverer frokost fra kl. 08:00.

Påmelding til kommunikasjonssjef Vibeke Norbye - vibeke@ohf.no