Fra Storo Storsenter

Presseinvitasjon: Osloanalysen 9. juni kl. 1000

Oslo Handelsstands Forening inviterer til gratis webinari morgen, 9. juni kl. 1000. Vi vil skue bakover til 2019, omsetningen så langt i 2020 og ikke minst se på utsiktene for fremtiden.

Møtet er digitalt. Benytt denne lenken for å delta: https://youtu.be/nqGM9U1H5Rw

AGENDA:

Bjørn Næss, adm. dir. i OHF vil presentere Osloanalysen for 2019 som viser tall for handel og servering og hvor vi var på vei før korona-viruset satte en midlertidig brems på hele samfunnet.

Bjørn Helge Nygaard, Nordisk leder for forbrukerinnsikt ved Prognosesenteret, vil reflektere rundt korona-situasjonen og handelsutviklingen så langt i 2020 og spesielt under korona-krisen. Hvem er vinnere og tapere? Tok netthandelen av? Hva skjer med kjøpekraften til norske forbrukere og hvordan står det til i Norge i forhold til resten av verden?

Elisabeth Holvik, sjeføkonom i Sparebank 1 Gruppen vil se fremover. Hvordan blir 2021? Hun vil se på den norske forbrukeren fra et makronivå. Hvordan blir økonomien blant folk flest og hva vil vi bruke pengene våre på?

Kategorier

Oslo Handelsstands Forening (OHF) er en næringsforening for handel, service og servering i hele Oslo og Akershus. Vi har mer enn 2 000 medlemmer og jobber for at de skal ha best mulig rammevilkår.