Bjørn Næss, adm.dir. i OHF og Jan Ludvig Andreassen, sjeføkonom i Eika vil holde innlegg om årets julehandel og ta for seg folks økonomi i et makroperspektiv.

PRESSEINVITASJON: Slik bli julehandelen 2022!

Oslo Handelsstands Forening presenterer sine prognoser for årets julehandel. Når, hvor, hva og hvor mye folk vil handle for?

Det blir innlegg fra Bjørn Næss, adm.dir. i OHF. Han vil presentere forventninger til årets julehandel basert på prognoser og vår spørreundersøkelse om folks handlevaner.

Jan Ludvig Andreassen, sjeføkonom i Eika vil ta for seg folks økonomi i et makroperspektiv og mener det bør være mulig å føre en bedre økonomisk politikk enn det vi gjør i dag!

Når: Fredag 4. november kl. 0830-senest kl. 1000 (vi serverer frokost fra kl. 0800)

Hvor: Handelens Hus, Karl Johans gate 37A, 4. etasje - inngang v/Egon.

Påmelding: Send en e-post til kommunikasjonssjef Vibeke Norbye, vibeke@ohf.no