Illustrasjonsfoto

PRESSEINVITASJON: Trussel og sikkerhet på kjøpesentrene i Oslo

Tirsdag 6. juni inviterer til til møte der trussel og sikkerhet ved kjøpesentrene settes på agendaen. Hva er utfordringene og hva vil politikerne gjøre for å bedre situasjonen?

Vi får tre senterledere til å presentere sine utfordringer:

• Oslo City v/ Elisabeth Lohk
  • Holmlia Senter v/ Pauline Johansen
  • Storo Storsenter v/Unni Merethe Aasgaard

Vi utfordrer politikere innen justis og trygghet fra Høyre og Arbeiderpartiet til å komme med løsninger til hva som kan gjøres for å bedre sikkerhetssituasjonen på Oslos kjøpesentre.

Når: Tirsdag 6. juni fra kl. 1100 - kl. 1300. Det faglige programmet starter kl. 1130

Hvor: Handelens Hus, Karl Johans gate 37A, (inngang v/Egon, 4. etasje)

Meld deg på til kommunikasjonssjef Vibeke Norbye e-post: vibeke@ohf.no