Iouri Podladtchikov (I-Pod) - Superhelt tilbake i SuperPipen

Denne uka er Iouri Podladtchikov (I-Pod) tilbake i superpipen i Oslo Vinterpark. Vinneren av årets spektakulære Arctic Challenge har kommet tilbake til Superpipen i Wyller for å kjøre sammen med et team av trenere, preppere og eget filmcrew.

Med seg i superpipen har han blant annet Christian Halland, Ståle Sandbech og Roger Kleivdal. Og gutta smiler fra øre til øre. Her er det intens trening og film sessions, men latteren henger fremdeles løst – de kjører jo i en av verdens beste superpiper. Under VM og TAC var de ikke alene om å synes at Oslo Vinterpark byr på Europas beste pipe.

«Det er en stor ære og stor glede å ønske crewet velkommen til Oslo Vinterpark» sier daglig leder Mikael Linnander. «Vi er beæret over tilbakemeldingen på superpipen i år, og at verdenseliten velger vår pipe til trening etter sesongslutt er rett og slett rått».

I-Pod og teamet har allerede tilbragt flere dager i Wyller, og kjører for tiden 3 sessions om dagen. Trolig er de på plass helt frem til tirsdag, men vær, føre og kapasitet avgjør lengden på oppholdet.

«Superpipen i Wyller er ingen billig affære og bare forberedelser til sesongen krever 300 preppetimer.  Med VM, TAC og nå besøk fra noen av de beste kjørerne sporten har å by på, gleder vi oss allerede til neste år. Minst like gøy synes vi det er at superpipen har vært åpen for alle gjester i Oslo Vinterpark denne sesongen. Det er unikt – også i verdenssammenheng», smiler Linnander. «Nå ønsker vi I-Pod & co fortsatt flotte dager i Oslo Vinterpark»

• iouri podladtchikov
  • i-pod