Clarion Hotel er ny offisiell Oslo Pride-partner

Clarion Hotel er ny offisiell Oslo Pride-partner

Clarion Hotel er ny hovedsponsor for Oslo Pride, og Clarion Hotel Royal Christiania er det offisielle festivalhotellet i 2016. Med sitt engasjement for mangfold og inkludering vil Clarion Hotel bli en synlig og aktiv samarbeidspartner av festivalen.

Oslo Pride er Norges største skeive kulturarrangement, med alt fra konserter, debatter, show, fester og annet på programmet. Festivalen går av stabelen fra 17. til 26. juni 2016. Det er forventet at titusenvis av feststemte mennesker vil besøke hovedstanden i løpet av festivaldagene.

– Vi ønsker å bidra til at festivalen blir en fantastisk opplevelse for både gjester og innbyggere i Oslo. Vi kommer ikke bare til å ha overnattingstilbud for deltagerne, vi vil markere pride-uken både på hotellene og i bybildet. Vi vil bli med og sette fokus på at alle mennesker er like mye verdt, sier André Schreiner, hotelldirektør på Clarion Hotel Royal Christiania.

Oslo Pride ønsker Clarion velkommen som partner
– Vi er veldig glade for å ha med Clarion Hotel som hovedsponsor. Hotellkjeden deler mange av våre kjerneverdier, for eksempel i forhold til inkludering og mangfold. At Clarion er med som partner er viktig for oss. Det gir et sterkt signal til omverdenen at hotellkjeden tar tydelig standpunkt for frihet og menneskerettigheter og er med på vår feiring av kjærligheten, sier Lars Arnesen, styreleder i Oslo Pride.

Som hotellpartner til Oslo Pride kommer Clarion blant annet til å bidra med overnatting til noen av festivalens artister. Festivaldeltagerne vil også få et overnattingstilbud fra Clarion Hotel Royal Christiania, som ligger midt i Oslo sentrum, kun ett minutt fra Oslo S.

Mer informasjon om Clarions Pride-satsing og tilbud vil bli presentert fortløpende på choice.no/oslopride - hvor du får pride-tilbud ved å føre inn bookingkoden "oslopride".

Clarion Hotel er også stolt sponsor for Regnbuedagene i Bergen, som arrangeres fra 4. – 11. juni 2016, samt Stockholm Pride, som arrangeres fra 25. – 31. juli 2016.

Oslo Pride er Norges største pride-festival, og er et ti dager langt friminutt for lhbtiq-personer. Oslo Pride er festivalen tidligere kjent ved navnet Skeive dager.