Programleder Adam Schjølberg sammen med "bøssebæreren" Alex.

Oslo Pride 2020: – Det blir Pride!

Oslo Pride med livesendinger for hele landet!

Pride er blitt en folkefest for alle, og det vil Oslo Pride bidra til. Vi oppfordrer alle til å markere pride - hjemme, på balkongen, på hytta, på fjellet!

Paradeshowet vil også bli sendt på forskjellige lokasjoner rundt om i landet der du kan booke bord for en fantastisk pride-opplevelse. Oversikten over hvor showet vises publiseres på fortløpende på våre nettsider. Oversikten over hvor showet vises publiseres på fortløpende på våre nettsider.

Juni er pride-måned, og det er ikke noe noen kan avlyse. Oslo Pride 2020 vil som vanlig ha fokus på skeiv tematikk gjennom juni med vår egen pride-uke i spissen. Fra 19. til 28. juni viser vi livesendinger, talkshow og med vårt nye format Pride Talks - korte og aktuelle foredrag/talks om brennhete tema og historier du ikke visste du lengtet etter - håper vi å kunne gi deg pride-følelsen i år også.

PARADESHOW 27. JUNI!

Paradeshowet vil i år være en tre timer lang direktesending som streames på vierlive.no/oslopride.

Paradeshowet sendes fra Det gamle biblioteket i Oslo, med fantastiske Adam Schjølberg som programleder! I studio vil vi få besøk av mange spennende gjester, kanskje et par ministre og en drøss med fjes og innhold du allerede savner fra fjorårets Oslo Pride.

I sendingen vil vi ta tempen på pride-markeringer i de tusen hjem og oppfordrer alle som ser showet til å delta med å sende inn bilder til vår live-bildestrøm og chat.

Sett av datoen 27. juni og bli med på feiringen! Paradeshowet vil kun være tilgjengelig live og kan ikke ses på andre tidspunkt.

OSLO PRIDE I STUA DI?

Det blir ingen fysisk parade i år, men! Oslo Pride har en pride-flåte som kjører gjennom Oslos gater og kjører gjennom Oslos gater og besøker tre heldige vinnere. Vinnerne får selveste Else Kåss Furuseth på besøk, med DJs og pride-stemning til tusen.

Konkurransen åpner onsdag 3. juni 2020, mer informasjon på våre nettsider. For masse informasjon om hvilke gjester som kommer, hvem som spiller og alt du trenger å vite følg oss på Instagram @oslopride og trykk attending på eventet Oslo Pride 2020 på Facebook.

Dette blir sendt live for hele landet - din sjanse til å skinne?

Lenker:

Paradepåmelding: https://forms.gle/7q2HSJXMCHTfyhv8A