Ny karttjeneste på Posten.no

Ny karttjeneste på Posten.no

På ukjente trakter i sommer? Nå er det lettere å finne fram til nærmeste postkontor, Post i Butikk eller innleveringspostkasse.

Den nye karttjenesten på Posten.no gjør det lettere å finne nærmeste sted for posting, henting eller andre postale gjøremål. Kartet viser postkontor, Post i butikk, bedriftssentre og innleveringspostkasser i Norge.

Den nye tjenesten har blant annet:

- Bedre søkefunksjon, hvor du får opp ei liste over mulige treff, og på den måten lettere finner riktig sted. Søker du på en adresse, får du opp en stedsmarkering som viser de fem nærmeste enhetene.

- Tydeligere markører, som viser om det er et postkontor, Post i Butikk, bedriftssenter eller innleveringspostkasse på det angitte stedet.

Se Posten.no/Kundeservice/Kart