Invitasjon til verdenspressen fra Solan Gundersen

Invitasjon til verdenspressen fra Solan Gundersen

Posten har tatt til fornuften og retter opp en urett begått for 25 år siden. Ej, Solan Gundersen,  er derfor veldig glad for  å kunne invitere verdenspressens representanter, sammen med Posten Norge,  til Theatercafeen torsdag 7. november klokken 11.00 for å avduke frimerkene.

I 1988 kom kameraten min, ’n  Ludvig,  på frimerker. Og det uten at sjølveste Solan Gundersen ble spurt i det hele tatt. Tross iherdig korrespondanse og utskjelling av postfolk på alle nivåer, var itte  Posten tel å rikke. Nå - 25 år etterpå - har Posten bestemt seg for at ej skal få eget frimerke, og det tel jul!

Ej vil personlig avduke mitt eget frimerke, og ellers kaste glans over arrangementet.

Påmelding til presselanseringen kan skje til min gode venninne, pressesjef Hilde Ebeltoft-Skaugrud i Posten, telefon 922 49 477 eller epost presse@posten.no

Illustrasjon: Kjell Aukrust, gjengitt med tillatelse fra Aukruststiftelsen.