Norges fineste pakke – suksesskampanje lanseres i oppdatert drakt

Norges fineste pakke – suksesskampanje lanseres i oppdatert drakt

Posten også i år kåre Norges fineste pakke. Stikkord for hele kampanjen er gleden ved å motta.

– Fjorårets kampanje var svært vellykket, og fikk stor oppmerksomhet. Derfor gjentar vi suksessen også i år, sier Gro Myking, markedsdirektør i Posten Norge.

Kampanjen starter i dag, torsdag 12. juni og varer frem til 4. juli. Hovedprinsippet er det samme som i fjor: Posten vet nemlig at noen pakker betyr mer enn andre, og derfor gir vi folk sjansen til å glede noen de kjenner ved å nominere dem til å vinne Norges Fineste Pakke.

Det som er nytt er at vi i år inviterer til å nominere i et stort antall predefinerte kategorier: Norges fineste mamma, pappa, bestefar, onkel, bussjåfør, turkamerat, lærer, supporter, postbud og mange flere. Kampanjen er i år enda mer tilgjengelig og mobiltilpasset, slik at mange flere enkelt kan nominere. Erfaringene fra fjorårets kampanje er at det norske folk lar seg begeistre og involvere av muligheten til å nominere noen de er glad i. Ta en titt på filmen som oppsummerer en del av overleveringene av Norges Fineste Pakke. Det er mange emosjonelle øyeblikk som utspiller seg når postbudet leverer pakkene på døren. https://www.youtube.com/watch?v=-jmV9ADH1ak&feature=youtu.be

Gleden ved å motta

- Kampanjen skal forsterke Postens posisjon i pakkemarkedet og skape en god plattform for Bring og vår satsning på netthandel, sier Myking, og legger til at Posten vil vise det vi e best på, nemlig levering, tilgjengelighet og tjenester som folk har bruk for. Kampanjeplanen består av blant annet TV, radio, digitale kanaler inkludert sosiale media, søk mm. Vi skal sogar på turne fra Sør til Nord med et mobilt sommerpostkontor og vise frem og snakke om både Norges Fineste Pakke og tjenester fra Posten, alt fra frimerker til Postens digitale postkasse Digipost. Norges fineste pakke er nettopp den pakken den enkelte mottaker blir mest glad for. Hva som gleder den enkelte kan være helt ulike ting. Kanskje du venter på noe du har ønsket deg og bestilt fra en nettbutikk, eller kanskje du får en overraskende gave i posten fra en venn. .

– Vi håper å få inn mange og varierte nominasjoner som forteller historier som berører og inspirerer. De beste nominasjonene vil vinne Norges fineste pakke, og Posten vil levere pakken på døren til disse, forteller Gro Myking.

Tag den du synes fortjener Norges fineste pakke på Instagram, skriv begrunnelse og bruk #norgesfinestepakke eller nominer direkte på www.posten.no/norgesfinestepakke

Posten Norge AS er et nordisk post- og logistikkonsern som utvikler og leverer helhetlige løsninger innenfor post, kommunikasjon og logistikk i Norden. Konsernet møter markedet med to merkevarer, Posten og Bring. Posten betjener privatkunder i det norske markedet og har ansvaret for daglig postdistribusjon og det landsdekkende salgsnettet med over 1400 salgssteder i Norge. Bring retter seg mot bedriftskunder innen post og logistikk i Norden og består av forretningsområder med ulik spisskompetanse.