Gå videre til innhold
Digital Awards 2016:  PR-operatørene nominert til tre internasjonale digitalpriser

Pressemelding -

Digital Awards 2016: PR-operatørene nominert til tre internasjonale digitalpriser

PR-operatørene er nominert i tre kategorier i årets Digital Communication Awards. Byrået skal kjempe om trofeer med nominasjoner for kampanjen «Hold Fokus» og nettsiden «Allergiguiden», under prisutdelingen i Berlin den 29. september.

Digital Communcation Awards har som formål å løfte frem innovative og effektive kampanjer som hovedsakelig baserer seg på digitale virkemidler. PR-operatørene er nominert i kategorien «Årets innovasjon», for arbeidet med trafikksikkerhetskampanjen Hold Fokus, for Gjensidige og Trygg Trafikk, i samarbeid med det islandske byrået Tjarnargatan. Hold Fokus er også nominert i kategorien «CSR kommunikasjon». PR-operatørene er i tillegg nominert i kategorien «Microsite», for nettstedet Allergiguiden.no, for legemiddelfirmaet Meda.

– Å bli nominert i en konkurranse som Digital Communication Awards er virkelig i fjær i hatten for oss. Det er en annerkjennelse av arbeidet vi gjør for våre kunder, og viser at vi utnytter de stadig viktigere, digitale mulighetene riktig. Sammen med nominasjoner i mer tradisjonelle konkurranser, demonstrerer dette vår evne til å tenke på tvers av plattformer og lager en god miks av tradisjonell og digital kommunikasjon for våre kunder, sier Petter Thorendahl, byråleder i PR-operatørene.

I tillegg er Hyper Interactive nominert i kategorien «Mobile and apps» for mobilspillet «The future is electric - Keep the balance», for Statnett. E-helsedirektoratet er nominert for portalen helsenorge.no, i kategorien «Website».

Velkommen til PR-operatørene AS!

PR-operatørene er et norskeid kommunikasjonsrådgivningsselskap som siden 2004 har spesialisert seg på utvikling, prosjektering og gjennomføring av omdømme- og profileringsaktiviteter for private selskaper, offentlig sektor og organisasjonsliv.

Fagområdet vårt kalles gjerne markeds-PR, og vi er spesielt kjent for vår evne til å omsette strategi til håndfaste, gjennomførbare og effektive kommunikasjonsaktiviteter. De fleste som arbeider med oss er opptatt av å få medieomtale, og vi er opptatt av å skaffe våre oppdragsgivere fortjent oppmerksomhet i tradisjonelle og sosiale medier.

PR-operatørene har vunnet flere priser, inkludert Gullkorn i 2007, 2008 og 2009, Orkla Advertising Awards og Retailprisen.

Sammen med vårt datterbyrå Peto utgjør vi et kommunikasjonsmiljø med over 20 spesialister og har kontor midt i Oslo sentrum.

PR-operatørene AS
Lille Grensen 7, 3. etasje