Purus Lanserer NOOD-vannlås som  standard  i Purus designsluk

Purus Lanserer NOOD-vannlås som standard i Purus designsluk

...om det er vi som har NOOD-vannlås som standard?

Selvfølgelig, vær trygg på det!

En kombinasjon av vannlås og mekanisk luktstopp gir dobbel sikkerhet. Nood-låsen gir effektiv beskyttelse mot dårlig lukt og skadedyr.

Ingen trenger uroe seg for vann som tørker ut hvis boligen ikke benyttes på en stund.

Helgardering

Purus Joti AS kan i dag annonsere steg to i sin nye trygghetskampanje mot installatører av baderom. Dette skjer samtidig som Purus åpner sin stand på Comfort messen 12-14 februar på The Qube/Gardemoen.

Lansering på Comfort messe, Gardemoen 13.-14. februar

- Vi benytter anledningen til å fokusere nettopp på NOOD- vannlåsen og dens fortreffelighet når vi nå skal møte alle butikkansatte og rørleggere i Comfortkjeden. Dette er et ledd i vår Trygghetskampanje dette året. Den går over 5 steg.  Vi henvender oss mot fagarbeideren for å bygge opp under viktigheten av enkel, sikker og trygg installasjon, med lang holdbarhet og lønnsomhet. Dette skal skape trygghet hos fagmannen, avslutter salgssjef Søren Knudsen, som ønsker å ivareta et profesjonelt forhold til installatørene av baderomsslsuk.

Ansvarlig for messens innhold, Tommy Leiren legger vekt på at vi satser tungt på Comfort sin messe. Vi skal demonstrere, vise frem våre nyheter og sørge for at kompetansen hos rørleggerne er godt ivaretatt.

For å redegjøre ytterligere for Purus Line kommer fortløpende informasjonsvideoer beregnet som informasjon til fagarbeideren.

Se Purus Line video, Steg 2, Helgardering

Emner

BLS Norge er en av Nordens ledende aktører innen VVS produkter med merkenavnene Purus, Joti, Unidrain, Jafo og Trio Perfekta

Virksomhetens forretningsidé er å utvikle, produsere og markedsføre et bredt spekter av sikre, innovative og funksjonelle produkter med høy kvalitet på våre nisjeområder innenfor sanitærmarkedet – alt med kunden i fokus.

Purus er en av Skandinavias ledende aktører for produksjon av sanitærprodukter til bad og kjøkken. I dag har konsernet ca. 200 medarbeidere og en omsetning på over 500 millioner svenske kroner. Konsernet har virksomhet i fire produktområder: Sluk, Renner, Avløpssystemer, Rustfri sanitet og Rustfri innredning. Produktene er produsert i Sverige og virksomheten har salgsselskaper i Norden og Storbritannia. Purus markedsfører deler av sin produktlinje under merkenavnene Maxiflex i Danmark og Joti i Norge. I konsernet inngår også de uavhengige selskapene Jafo og Unidrain.

BLS Norge AS
Glynitveien 21