Elton John-feber i Sandnes

Elton John-feber i Sandnes

(Sandnes 16.05.2019) ODEON Kino Sandnes og Quality Hotel Residence byr opp til dans når Rocketman, filmen om Elton Johns liv har premiere onsdag 29.mai.

Det inviteres til helaften i Vågen Amfi, med pre-party på Quality Hotel Residence og filmpremiere på ODEON Kino Sandnes, etterfulgt av live pianomusikk med Elton John-klassikere på Quality Hotel Residence. Fasilitetene ligger vegg i vegg, og det blir derfor naturlig å tenke konseptuelt;

Vi har som hovedmål å få flere til å bruke byen vår, og det er lite fruktbart å sitte på hver sin tue og håpe at besøkende kommer løpende. Bedriftene må våge å snakke sammen og få til større konsepter for å trekke enda flere til Sandnes. Å løfte hverandre tror vi er nøkkelen til suksess”, sier Michael Holm, Hotelldirektør, Quality Hotel Residence.

I 2019 har det vært økt fokus på Sandnes som destinasjon fra Quality Hotel Residence sin side, hvor vi prøver å synliggjøre de unike nisjebutikkene, heie frem Sandnes Ulf, til å nå skape opplevelser på tvers av de ulike foretakene. Samarbeidet med ODEON Kino Sandnes blir etter alt å dømme en vinn-vinn situasjon for begge parter.

"Vi er opptatt av å gi vårt publikum den beste opplevelsen. Noen ganger kommer det filmer som gir oss anledning til å samarbeide med andre aktører, og Rocketman er en slik film. Quality Hotel Residence bidrar her til å gi publikum en opplevelse både før og etter filmen, og vi gleder oss til dette og fremtidig samarbeid", sier Stig M Pedersen, Filmsjef, ODEON Kino Sandnes.

Rocketman er en musikkspekket film om hvordan artisten Elton John gikk fra å være en ukjent artist, til å bli en av verdens største legender. Rocketman har festpremiere 29.mai på Quality Hotel Residence kl. 18.00, etterfulgt av visning av filmen på ODEON Kino Sandnes kl. 19.00. Festen fortsetter med live pianomusikk på Quality Hotel Residence etter filmen.

Michael Holm
Hotelldirektør, Quality Hotel Residence
T: +47 901 61 525
E: michael.holm@choice.no