HSE Manager Lars-Morten Rostad og HMS Koordinator i Ramirent Norge

Samarbeid for sikkerhet i bygg og anlegg

Ramirent heier på samarbeid og er overbevist om at det er veien for at lykkes, derfor inngikk vi en avtale med SfS BA og ble med som stifter av SfS BA.
Ramirent er en stor og seriøs aktør som deler 0-visjonen med resten av næringen. Nullvisjonen er en visjon om at det ikke skal forekomme alvorlige skader eller dødsfall på anleggsplassen.
Vi ønsker å være i front og vise vei for resten av utleiebransjen og delta sammen med de største aktørene i vår bransje for å skape en felles front for en skadefri bygg- og anleggsnæring. Med vår brede erfaring og kompetanse ønsker vi rette fokus på blant annet følgende områder:

• Vårt ansvar som ledende aktør innen utleie av maskiner og utstyr
  • Viktigheten av vår rolle i prosjektene
  • Samspill i tidlig fase

Vi ønsker være en del av stiftelsen for å være med på å påvirke slik risikomomenter elimineres før de blir en eventuell risiko.