Nina Aasland kunne torsdag overlate styreledervervet i Norsk Utleieforening til Fredrik Brandal. (Foto Byggeindustrien)

Fredrik Brandal ny styreleder i Norsk Utleieforening

Torsdag ettermiddag ble det gjennomført generalforsamling i Norsk Utleieforening. Her ble Fredrik Brandal (Ramirent) valgt inn som ny styreleder etter Nina Aasland (Naboen).

Generalformslingen ble gjennomført like i etterkant av Utleiekonferansen på Gardermoen torsdag.

Styret i Norsk Utleieforening består når av følgende personer:

Styreleder: Fredrik Brandal, Ramirent AS

Styremedlemmer: Nina Aasland, Naboen AS Jostein Stormo, UCO AS Bjørn Melheim, Cramo AS Steinar Aasland, Malthus Uniteam AS Vemund Bye Garnås, BAS Maskinutleie AS

Varamedlemmer: Frode Bergheim, Loxam AS Erik Ingeberg, AS Hibas

Ramirent - Utleie av maskiner og utstyr

RAMIRENT er en ledende utleie leverandør som tilbyr utstyr og maskinutleie for bygg og anlegg, samt mange andre næringer. Vår misjon er å hjelpe kundene våre til å ruste seg for krav om sikkerhet og effektivitet ved å levere det beste utstyret og smidig service med et smil. Vi har 2800 ansatte fordelt på 290 kundesentre i 9 nord- og østeuropeiske land. I 2017 utgjorde Ramirent Group-salget 724 millioner euro. Ramirent er notert på NASDAQ Helsinki.

Ramirent – Gear Up. Utleie av maskiner og utstyr.