SIGNERT: Rasmus Aarflot (t.v) fra Norges Håndballforbund sammen med Morten Aunehaugen i Ramirent. Foto: Ramirent

Ramirent siste tilskudd blant EURO-partnerne

Utstyrsleverandøren Ramirent er inne som nasjonal samarbeidspartner til EHF EURO 2020 for menn.

Med Ramirent på plass er alle partnerskapsavtaler underskrevet. Mesterskapet starter med gruppespillkamper 9.-14. januar. Trondheim skal huse to av gruppene.

"Vår misjon er å hjelpe våre kunder med å fokusere på sikkerhet og effektivitet ved å levere førsteklasses utstyr og smidig service - med et smil. Ramirent har 2900 ansatte i ni land i Norden, Sentral- og Øst-Europa. I 2018 var totalomsetningen for konsernet 711,7 millioner euro", heter det på firmaets hjemmeside.

– Det å få muligheten til å være leverandør og samarbeidspartner av Håndball-EM ser vi på med stolthet. Et så stort arrangement krever bredde, nøyaktighet, service og løsningsorienterte medarbeidere, og passer derfor oss i Ramirent meget godt. Ramirent er opptatt av å være medspiller i både topp- og breddeidrett, og det å få være med som nasjonal leverandør for Håndball-EM viser at vi er der vi ønsker å være. Vi ser frem til å komme i gang, og er klare til kamp, sier Regionleder Midt Morten Aunehaugen i Ramirent.

– Ramirent er et velrenommert selskap som er godt etablert over hele kontinentet, og passer sånn sett som hånd i hanske for oss som arrangør av Håndball-EM, sier markedssjef Rasmus Aarflot i Norges Håndballforbund.