Vedal Entreprenør og Ramirent med modulavtale

Vedal Entreprenør og Ramirent med modulavtale

- Vi har jobbet hardt og målbevisst mot denne avtalen. Dette er et prestisjeprosjekt, sier Trond Vea, selger for Ramirent. Vi er stolte over å få jobbe med en så spennende aktør som Vedal, legger han til.

Et så stort prosjekt krever tyngde og forutsigbarhet, noe prosjektleder hos Vedal Entreprenør, Lars Dybvik understreker.

- Vi valgte Ramirent på grunn av økonomi og deres egnethet. Vi får trygghet i leveransen når vi inngår samarbeid med en seriøs aktør, sier han.

Ramirent skal levere brakkemoduler til alle som er involvert i prosjektet.

– Modulene omfatter spiserom, kontor, garderober og kontor – for å nevne noen, forteller Vea, som håper dette er første steg videre i et langt samarbeid. Så fremt de fortsetter å være konkurransedyktige på pris vil det være aktuelt å forespørre Ramirent om ytterligere leveranser, avslutter Dybvik.

Fyrstikkaleén 1, er et prosjekt på Helsfyr i Oslo som skal huse både Arbeids- og Velferdsdirektoratet og Statens Lånekasse for utdanning. Bygget vil være på totalt cirka 40.000 kvadratmeter.

Belinda Sandberg

Pressekontakt Markedsjef 91558642

Ramirent - Utleie av maskiner og utstyr

RAMIRENT er en ledende utleie leverandør som tilbyr utstyr og maskinutleie for bygg og anlegg, samt mange andre næringer. Vår misjon er å hjelpe kundene våre til å ruste seg for krav om sikkerhet og effektivitet ved å levere det beste utstyret og smidig service med et smil. Vi har 2800 ansatte fordelt på 290 kundesentre i 9 nord- og østeuropeiske land. I 2017 utgjorde Ramirent Group-salget 724 millioner euro. Ramirent er notert på NASDAQ Helsinki.

Ramirent – Gear Up. Utleie av maskiner og utstyr.