Sov godt utendørs hele året rundt – i hengekøye!

Sov godt utendørs hele året rundt – i hengekøye!

Er du en av de som synes det er fantastisk å sove og hvile utendørs, men velger å la være når det blir kaldt ute fordi du er redd for å fryse? Det trenger du ikke lenger å gjøre hvis du har en ENO-hengekøye og riktig tilbehør. Legg deg i hengekøye og nyt den friske luften året rundt med ENO!

Varmt og lunt med Vulcan UnderQuilt
Uansett om du befinner deg i Alaska eller Trysil, får du overlegent best og mest varme ved å kombinere ENO-hengekøyen med en Vulcan UnderQuilt: Da kan du sove godt hele natten! Vulcan holder deg varm med Primaloft-fôr. Vulcan UnderQuilt er DWR-behandlet, noe som gjør den motstandsdyktig mot smuss og fukt. - Komforttemperatur: 1–7 grader (komforttemperatur er angitt kombinert med TopQuilt Vesta).

Topp med Vesta TopQuilt
Ikke la deg stoppe av kaldt vær. Med Vesta TopQuilt holder du deg varm i hengekøyen i mange ulike værforhold. Åpning uten glidelås gjør det enkelt å krype ned i Vesta TopQuilt. Vesta holder deg varm med Primaloft-fôr og en lun krage. - Komforttemperatur: 1–7 grader (komforttemperatur er angitt kombinert med UnderQuilt Vulcan).

Vil du vite mer om hvordan du kan holde deg varm i hengekøyen i vinter? Besøk roswi.no for mer informasjon om produktene eller kontakt oss via opplysningene nedenfor:

Produktsjef
Email: michael.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger
Email: cecilia.theisinger@roswi.se

Kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritid og friluftsliv

Roswi er en grossist og importør av kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritids- og utendørsliv. Under ett og samme tak samler Roswi noen av verdens absolutte toppmerker. Produkter som er like flotte å se på som de er fullendte i funksjon. Alt er nøye utvalgt og testet av selskapet selv.
Blant de kjente varemerkene finner du ENO, Hydrapak, Kupilka , Fällkniven med flere. For mer informasjon om varemerkene som Roswi AB representerer, se www.roswi.no.

Roswi NO
Vendevägen 85B