ENO bluesign®SingleNest

ENO Bluesign®

ENOs bestselgende hengekøyer DoubleNest, SingleNest og TechNest kommer til våren oppdaterte og produserte i et robust, miljøsertifisert Bluesign®-materiale av høy kvalitet. Av hensyn til miljøet. Andre oppdateringer for sesongen er spesialdesignede karabinkroker som forenkler opphenging, romsligere lengde, en bonuslomme og nye fine fargekombinasjoner.

Det å tilbringe natten ute er en stor opplevelse som gjør inntrykk, og det er ikke noe man vil gå glipp av selv om temperaturen faller. Hengekøyen er et godt valg både for avslapping i naturen på dagtid og for overnatting.

ENOs hengekøyer er designede i en førsteklasses konstruksjon med innovative funksjoner for å forbedre brukeropplevelsen. De pakkes lett ned i kompresjonsposen som er fastsydd på hengekøyen, og kan deretter pakkes ned eller festes på ryggsekken.

ENO er lydhøre og ser alltid muligheter til å forbedre produksjon, produkter og funksjoner. Det er grunnen til at de har valgt å oppdatere designen av DoubleNest og SingleNest, samt nye TechNest. ENO vil gi alle muligheten til å kunne utforske, la tankene fly og slappe av i naturen!

DoubleNest: Materiale: FreeWave™ 70D Nylon Taffeta, 100 % sertifisert bluesign®-godkjent. Gjenvunnet og PFC-fri nylon | Vekt: 538 g | Tilpasset for: 181 kg (2 personer)

SingleNest: Samme materiale som ovenfor | Vekt: 454 g | Tilpasset for: 181 kg (1 person)

TechNest: Samme materiale som ovenfor | Vekt: 510 g | Tilpasset for: 160 kg (1 person)

Kommer i butikk mai.

ENOs bestselgende hengekøyer DoubleNest, SingleNest og TechNest kommer til våren oppdaterte og produserte i et miljøsertifisert Bluesign®-materiale. Av hensyn til miljøet. Andre oppdateringer for sesongen er spesialdesignede karabinkroker som forenkler opphenging, og hengekøyene designes lengre med en bonuslomme og nye fine fargekombinasjoner.

Roswi er en grossist og importør av kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritids- og utendørsliv. Under ett og samme tak samler Roswi noen av verdens absolutte toppmerker. Produkter som er like flotte å se på som de er fullendte i funksjon. Alt er nøye utvalgt og testet av selskapet selv.

Blant de kjente varemerkene finner du ENO, Hydrapak, Kupilka , Fällkniven med flere. For mer informasjon om varemerkene som Roswi AB representerer, se www.roswi.no.

Pressekontakt Presskontakt 08-505 665 45

Produktchef 073-500 20 10

Kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritid og friluftsliv

Blant de kjente varemerkene finner du ENO, Hydrapak, Kupilka , Fällkniven med flere. For mer informasjon om varemerkene som Roswi AB representerer, se www.roswi.no.

Roswi NO
Vendevägen 85B