Big Agnes lanserer sovepose for flere sesonger

Big Agnes lanserer soveposer med et nytt 3in1-system – som gir bredere bruksområde, og er lettere å tilpasse ulike temperaturer og sesonger.

I 20 år har Big Agnes fokusert på å designe utstyr som gjør overnatting ute i naturen så komfortabelt som mulig. Big Agnes har et velutviklet system hvor du enkelt fester soveposen til liggeunderlaget. Det gjør at du ligger komfortabelt og ikke sklir av liggeunderlaget om natten. De nye 3N1 soveposene er neste steg i utviklingen av Big Agnes’ sovesystem. Perfekt hvis du telter i flere sesonger og på mer enn ett sted.

Bruk soveposene separat for lavere vekt, eller sammen for å skape maksimal varme, luksus og komfort. Den ytre soveposen og putetrekket kan med fordel brukes på varme sommernetter. Lett å pakke og tar minimalt med plass. Den indre soveposen er designet i den prisbelønte Sidewinder-modellen, tilpasset de som liker å sove på siden, men fungerer like fint for soving på rygg eller mage.

Kommer i modellene Roxy Ann, tilpasset kvinner, med mindre volum i soveposen over skuldre og føtter slik at du kan varme opp soveposen raskere og holde deg varm hele natten. Lost ranger og Lost Ranger UL, superlett. Soveposene kommer tilpasset for ulike temperaturer, og finnes i regular eller long. Pad Cinch System fester soveposen enkelt til liggeunderlaget. Alle soveposene er produserte i et PFC-fritt, vannavvisende materiale, og 100 % av dunet er RDS-sertifisert DownTek, PFC-fritt og Bluesign-sertifisert.

Kommer i butikk mai.

Big Agnes har siden starten i 2001 etablert seg som en av gigantene på markedet, og leverer førsteklasses telt, liggeunderlag og campingstoler. De lager soveposer av miljøvennlig dun, og legger sin stolthet i å produsere utstyr som imponerer selv den mest kresne friluftsentusiasten.

• Ferie

• hjemmeferie
  • big agnes
  • soveposer
  • camping
  • outdoor
  • uteglede
  • friluftsliv

Roswi er en grossist og importør av kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritids- og utendørsliv. Under ett og samme tak samler Roswi noen av verdens absolutte toppmerker. Produkter som er like flotte å se på som de er fullendte i funksjon. Alt er nøye utvalgt og testet av selskapet selv.

Blant de kjente varemerkene finner du ENO, Big Agnes, Hydrapak, Kupilka , Fällkniven med flere. For mer informasjon om varemerkene som Roswi AB representerer, se www.roswi.no.

Pressekontakt Presskontakt 08-505 665 45

Produktchef 073-500 20 10