Roswi lanserer ny B2B netthandel

Roswi lanserer ny netthandel i alle nordiske land. En oppdatert B2B netthandel med ny design, bedre funksjoner, større brukervennlighet og inspirerende innhold.

Roswi er en distributør av kvalitetsprodukter innenfor sport, friluftsliv og kjøkken. De har en sterk varemerkeprofil og lang erfaring innen salg, markedsføring, innkjøp og logistikk. 2021 har vært et godt år for Roswi, som satser på fortsatt sterk vekst på det nordiske markedet. Roswi har merket betydelig økt interesse for begge sine varemerkesegmenter – friluftsliv og matlaging.

I løpet av det siste året har Roswi valgt å utvikle, oppdatere og gjøre det enklere for kundene å handle i deres nettbutikk. Arbeidet med den nye nettbutikken er nå ferdig, og ble lansert forrige uke.

– Trenden går mot at stadig flere innenfor B2B vil handle på nettet. Gjennom en ny, oppdatert nettbutikk skaper vi nå forutsetningene for å nå ut på en enda sterkere, tydeligere og enklere måte, sier Christopher Carlander, administrerende direktør i Roswi.

Vil du bli forhandler? Fyll ut et interesseskjema her.

For mer informasjon, kontakt:

Christopher Carlander, adm.dir. Roswi AB
Tlf: +46 (0)8 505 665 00
E-post: christopher.carlander@roswi.se

Nina Herlin, Presseansvarlig Roswi AB
Tlf: +46 (0)70 886 06 82
E-post: nina.herlin@roswi.se

• Detaljhandel

• b2bwebshop
  • roswi
  • netthandel
  • outdoor

Roswi er en grossist og importør av kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritids- og utendørsliv. Under ett og samme tak samler Roswi noen av verdens absolutte toppmerker. Produkter som er like flotte å se på som de er fullendte i funksjon. Alt er nøye utvalgt og testet av selskapet selv.

Blant de kjente varemerkene finner du ENO, Hydrapak, Kupilka , Fällkniven med flere. For mer informasjon om varemerkene som Roswi AB representerer, se www.roswi.no.