En teppenyhet på tapeten

Blogginnlegg -

En teppenyhet på tapeten

Blant Rustas nyheter for sommeren 2018 er det ikke bare nyheter for uterommet. En stor nyhet for rommene innendørs er teppene Celine, Leona og Amy. Alle disse teppene har et unikt fototrykk med spennende motiver og oppsiktsvekkende detaljer som gir rommet et unikt preg.

- Teppene har et høyoppløselig digitalt trykk, noe som gjør at fargene og motivet kommer veldig tydelig frem, sier Angelica Kilic, produktsjef for tepper på Rusta.

Teppene kommer i tre ulike varianter hvorav to er med ansiktsmotiv og ett er med leopardmotiv. Angelica Kilic forteller at Rusta har tatt ett skritt lenger når det gjelder fototrykk på tepper og at man har klart å få frem en stor dybde i bildene. Dette gjør teppene til et kunstverk for gulvet.

Ved å kombinere teppet med øvrig innredning som for eksempel puter, gardiner og lysestaker får rommet karakter og blir garantert en snakkis når gjester kommer på besøk. For de som er ute etter en unik dekorasjon til veggene, er ett tips å henge teppet på veggen.

- Når teppet Tiger ble lansert høsten 2017 så vi at mange hang teppet opp på veggen som et bilde, sier Angelica Kilic og fortsetter, det er en prisgunstig og effektiv måte å dekorere en vegg på. Et teppe på veggen er dessuten lyddempende, noe som er perfekt på soverommet eller i store rom i hjemmet.

Teppene selges i begrenset antall i Rustas varehus fra og med uke 22. Prisen kommer til å være 299 SEK, 349 NOK og 29,90 Euro pr.stk.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510