Velkommen til bords!

Blogginnlegg -

Velkommen til bords!

Blant Rustas nyheter for høsten 2018 får vi se en mengde detaljer som gjør det enkelt å ta borddekkingen til nye høyder. Det dekkede bordet trenger ikke være en stram anordning med hvit duk og bestikk som må måles med millimeterpresisjon. Tenk annerledes, og skap et personlig og innbydende middagsbord. Vi gir deg våre beste tips!

1. En bra start kan være å tenke ut et tema for borddekkingen. Kanskje i form av en farge eller årstid? Ta inn detaljer fra naturen, som høstløv, rognebær eller fine kvister og kongler. Både billig og naturlig!
  2. Bland farger, mønstre og materialer når du dekker bordet. Det finnes ingen regler for hvordan borddekkingen skal se ut, bare fantasien setter grensene.
  3. Bland gammelt og nytt. Bruk for eksempel loppemarked-kupp sammen med nyere detaljer – det gir et personlig og avslappet uttrykk.
  4. Fest et fint bånd rundt tøyservietter. Om du vil ha bordplassering kan du også feste et hånskrevet navnekort i båndet. Enkelt og personlig.

Nyhetene kommer i varehus fra og med uke 32.
For flere nyheter, sjekk ut Rustas bildebank for høstsesongen her.

Collage
1. Duk Malva, 79,90kr2. Bordbrikke i sjøgress, 19,90 kr 3. Tallerken Ester, 49,90 kr 4. Kanne Alice, 149 kr 5. Trefat, 99,90-149 kr 6. Vase Alice, 149 kr 7. Drikkeglass Alice, 29,90 kr 8. Salatbolle Ester, 149 kr 9. Bordbrikke med fjær, 79,90 kr 10. Bestikk (16 deler), 199 kr 11. Kurver i sjøgress 2-pk, 99,90 kr 12. Vinglass Alice, 39,90 kr.