Stilsikre farger og FSC-sertifiserte tapeter med unikt design – blant Rustas DIY-nyheter finner du alt du trenger for å fornye hjemmet enkelt, bærekraftig og prisgunstig.

Forny hjemmet med Rustas DIY-nyheter

I august fylles varehusene med høstens nyheter, også i DIY-avdelingen.
Den populære tapetkolleksjonen Together, designet av Tess Callervik, får selskap av flere spennende nyheter. Frodig vegetasjon og vakre detaljer preger mønsterbildet, som i Small Birds, Lupins, Botanica og Small Flower.

For deg som foretrekker klassiske mønstre finnes nyhetene Climbing Rose og Leafy Tree. Tapeten Rainbow, med regnbuer i rosa-rødt på hvit bakgrunn, er spådd til å bli en stor favoritt på barnerommet.

FSC-sertifiserte tapeter av høy kvalitet

Rustas tapeter i non-woven er laget av papirmasse fra FSC-sertifiserte skoger. De produseres i Europa, i fabrikker som jobber aktivt for å redusere klimafotavtrykket.

Kontrastvegg eller heltapetsert er en smakssak – med lettoppsatt non-woventapeter er det enkelt å tapetsere, selv for nybegynnere.

Mal stilig og svanemerket
Rustas eget fargevaremerke Nyans får denne høsten tre nye, nøytrale og lettkombinerte farger. Rustas veggmaling er svanemerket og oppfyller Testfaktas høye kvalitetskrav. Hvorfor ikke prøve å kombinere to eller flere nyanser? For de som ønsker å male møbler, lister eller andre tredetaljer, finnes flere farger også som interiørmaling.

DIY-nyhetene finnes i varehusene fra uke 33.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510