Blant Rustas høstnyheter finner du alt fra organiske vaser og mønstrede lyslykter i glass til mengder av myke og varme tekstiler. Den naturnære stilen fortsetter å inspirere, med innslag av dypere farger fra høstens palett.

Innred med høstens nyheter fra Rusta

Naturmaterialer som ull, bomull og lin er her for å bli. Dette er synlig blant Rustas interiørnyheter som finnes i varehusene i august. Grunnfargene beige og naturhvit får selskap av olivengrønn, dyp lilla, brent oransje og brun – farger som bidrar til å skape en hjemmekoselig følelse. Autumn leaves, Botanica og Dahlia er navn på noen av de nye mønstrene på Rustas tekstilavdeling, som alle flørter med naturen og dens motiver. Det fløyelsmyke materialet chenille gjør et comeback og kan sees på både puter og gardiner. I teppeavdelingen kommer flere spennende nyheter, hvor Frances-modellen med høy og lav lugg i beige eller hvit spås til å bli en skikkelig favoritt.

Ruter-bonanza

Denne høsten finner vi klassiske ruter på alt! Fra tepper, pledd og gardiner til puter og sengesett.

Selv på kjøkkenet setter rutene sitt preg på gardinkapper, duker og kjøkkenhåndklær.

Rustas kjøkkenavdeling får tilskudd i form av rustikke støpejernsgryter og en stekepanne i trendy beige. Den nye glasserien Plissé, med drikke-, vin- og champagneglass, kommer i en prisgunstig 4-pakning. For hjemmekokken utvides sortimentet med et stilig forkle i canvas med skinndetaljer.

Gi hjemmet et løft med prisgunstige detaljer
Nyhetene blant lyslykter, duftlys, vaser og krukker er mange og gjør det enkelt å lage personlige stilleben med små grep. Den populære lyslykten, Cleo i glass, får selskap av flere farger. Blant nyhetene er også søte sopplyslykter, perfekte å kombinere med lampen Reykjavik, som kommer i nye farger til høsten.

Nyhetene finnes i varehusene fra august.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510