Innred ute med Rustas sommernyheter

Innred ute med Rustas sommernyheter

Vær klar når solen og varmen kommer! I Rustas sommersortiment er det mengder av nyheter som gjør det enkelt å innrede uteplassen for sosiale sammenkomster.

Å skape sin egen oase utendørs, med plass til dyrking, avkobling og sosiale sammenkomster, står høyt oppe på ønskelisten til mange. Dette gjenspeiles også i Rustas sommersortiment. Blant nyhetene er det lounge- og spisegrupper for både store og små uteplassser, glassgjerder, griller, trampoliner, belysning og praktiske løsninger for den som vil innrede sitt eget uterom.

Skap romslighet utendørs
Glamping, eller camping med litt ekstra luksus, tiltaler stadig flere. Med et glampingtelt får du en behagelig plass å campe som du kan nyte over lengere tid, eller et ekstra rom ute som kan møbleres – perfekt for fest eller overnattingsgjester! I år finner man både telt, møblement og detaljer på Rusta. For den som heller satser på en pergola eller en paviljong, finnes det flere modeller som gjør det enkelt å få ly for både regn og sol på uteplassen.

Stadig flere ønsker å ramme inn uteplassen sin med et glassgjerde. Rustas glassgjerder er enkle å montere, og er testet med svært gode resultater av svenske Testfakta. I år lanseres et praktisk tegneverktøy på hjemmesiden der du selv kan designe ditt eget glassgjerde etter størrelsen på uteplassen din.

Detaljer for hverdag og fest
Festligheter hører sommeren til. Blant Rustas sommernyheter er det alt fra praktiske sidebord og serveringsvogner til hvilestoler, stolputer, parasoller og borddekorasjoner. Grillmat er den perfekte festmaten på sommeren, og i år øker sortimentet med flere funksjonelle griller der flere av dem gjør det enkelt å lage hele måltidet utendørs.

Nyhetene finnes i varehus fra uke 6.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510