Ønsk våren velkommen med fargerike nyheter

Lyse pasteller og mønster man blir glad av! I januar kommer Rusta sine interiørnyheter til varehusene. Her finnes mengder av dekorative detaljer og smarte oppbevaringsløsninger, som bidrar til å skape stor forandring – selv med lavt budsjett.

Si farvel til vinteren og gjør deg klar for en ny sesong. Blant Rustas nyheter finnes budsjettvennlig innredning for hele hjemmet. Vårens fargepalett består av duse nyanser av rosa, grønt, lavendel og blå. Mønsteret er inspirert av naturen, som i bladmønsteret «Evergreen», det romantiske mønsteret «Therese» og klassiske «Tulippa», som finnes på både gardiner, putetrekk og sengesett.

Sett stilen med detaljer

På baderommet finnes vårens farger på håndklær, dusjforheng og baderomsmatter. På soverommet utvides sengetøyserien Vida med flere nye farger. Nyheten Wilma, et sengesett med silkefølelse, er spådd til å bli en ny favoritt.

Den populære Cleo-serien utvides med en ferskenfarget modell, og får selskap av Drew, lave lyslykter – perfekte å kombinere med lysestaken Bonnie i nye farger. Skulpturelle glassvaser og søte, soppformede minivaser gjør det enkelt å fornye interiøret uten å tømme lommeboken. Komplimenter med tørkede kvister i form av selje, dekorativt gress og magnolia.

Smart og fin oppbevaring

Denne våren utvides utvalget av skittentøyskurver, skuffer og smart kjøkkenoppbevaring. Den nye Airtight-serien består av gjennomsiktige, stablebare og lufttette bokser i flere størrelser. Til den travle som spiser frokost eller mellommåltid på farten, finnes det både praktiske yoghurtbegre og matbokser blant vårens nyheter.

Kjøkkenavdelingen får tilskudd av flere nyheter i form av skjærebrett, skåler og salatbestikk i FSC-sertifisert akasietre, i tillegg til skåler og kakefat på fot i vakkert pressglass.

Nyhetene finnes i Rustas varehus fra uke 2 2024.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510