Ring julen inn med Rustas tre julestiler!

Ring julen inn med Rustas tre julestiler!

I årets julesortiment fra Rusta finner du en fargesprakende blanding av enhjørninger, nisser, glitter og mengder av lysslynger og stemningsskapende innen- og utendørsbelysning.

Julekolleksjonen kan mikses og matches etter smak og behag, men det finnes også tre tydelige stiler for de julepynterne som foretrekker én stil for sin jul.

Den klassiske
Stilen passer den som liker en tradisjonell stil i skikkelig Disney-ånd. Rødt og grønt utgjør basen i fargeskalaen, blandet med messingdetaljer, fløyelstekstiler og glitrende puter og pledd. Blant nyhetene finner du blant annet glitrende duker og gardiner, samt putetrekk og juletrekuler i fløyel.

Den skandinaviske
Tenk naturmaterialer og en rustikk, glitrende, vinterlig hage. Den som vil pynte i en skandinavisk og ren stil finner nyheter i form av den stilrene adventsstaken Haga, dekorasjonsbelysning Sanda og mengder av adventsstjerner. Deriblant Snöflinga, som blir som et flott mesterverk i vinduet med sine 110 centimeter.

Den lekne
Hvem kan vel motstå enhjørninger, paljetter og neonfargede dekorasjoner? For en fargesprakende jul trengs både paljettputer og julestrømper, juletrær for bordet, snøkuler, enhjørninger og flamingoer, sammen med adventsstjerner og neonfigurer i en salig blanding.

Det skal være enkelt å fornye hjemmet hos Rusta. I jul fylles varehusene med mengder av belysning, juletrær og pynt til overraskende lave priser. Alt for at du skal kunne skape en magisk jul hjemme!

For flere nyheter i julesortimentet, ta en titt i bildebanken her.