Endelig kan man begynne å planlegge for varmere dager! Rustas vår- og forsommernyheter inneholder alt du kan tenke deg til å innrede balkongen og starte dyrkingssesongen.

Rusta ønsker våren og balkonglivet velkommen

Er du blant de som lengter etter sol og varme rett etter nyttår? Allerede i februar flytter våren inn på Rusta, og massevis av nyheter får plass i varehusene.

Fine, praktiske og behagelige utemøbler til balkongen står høyt oppe på manges ønskeliste. Loungemøbelet Torino er ett av Rustas mest populære, og kommer denne våren i nye farger; beige og svart – og den svarte modellen er produsert i 50 prosent resirkulert kunstrotting.

Planting, pynting og koselig stemning
Å dyrke egne blomster, grønnsaker og krydder går minst like bra på en liten balkong som i en hage! Denne våren er det mengder av tilbehør til planting og krukker blant Rustas nyheter. Med en tomat- eller potetkrukke får selv den uerfarne fart på dyrkingen!

Tekstiler som tepper, stolputer og pynteputer til utendørsbruk gjør det enkelt å piffe opp balkongen litt ekstra. Sortimentet består av flere nye farger og mønstre.
Dekorative parasoller har blitt en «hit», og blant nyhetene er det flere mindre modeller som passer utmerket til balkongen.

Solcellebelysning gjør balkongen ekstra koselig og stemningsfull når mørket faller på, og de krever heller ikke strøm. Sortimentet utvides også med alt fra lekne dyr til fine lykter og rislamper.

Nyhetene er i varehusene fra uke 7.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510