Lag julestemning i hvert hjørne – på din måte! Årets julenyheter inkluderer flotte juletrær, dekorasjoner, nisser og dekor for enhver stil.

Rustas julenyheter gjør det enkelt å pynte personlig

Fra begynnelsen av oktober fylles Rustas varehus med alt som trengs for å maksimere julen. Kryp oppi sofaen i en deilig flanellpysjamas mens du nyter en kopp kakao i et julekrus.

Hvorfor ikke skape nye tradisjoner og invitere venner til nisseverksted eller til en felles julegaveinnpakning? Utvalget av hobbysaker, innpakningspapir, gaveesker og tilbehør er enormt!

Topp stemningen med dine julefavoritter
Julenisser er et sikkert tegn på jul, og blant årets nykommere er et søtt nissepar i betong som egner seg like godt innendørs som utendørs. I samme serie er det også mops, dalmatiner og katter i juledrakter.

For mange er juletreet et viktig element for å skape julestemning. Hos Rusta finner du naturtro og grønne kunstige trær med innebygget LED-belysning, samt hvite og pastellfargede modeller i flere størrelser. Hvorfor ikke pynte treet med et pastelltema i år? For de som foretrekker mer klassiske alternativer finnes det flere vakre glasskuler i rødt, sølv og gull.

Dekk et magisk julebord
Julen er også sesongen for sosiale sammenkomster! Blant tekstilnyhetene til årets julebord finnes duker, løpere og stoffservietter i både ensfarget og mønstret design. Har du ikke plass til et juletre hjemme? Invester i naturtro kunstige planter og kvister i lekre vaser og potter – komplementer med lyslykter og lysestaker med levende lys eller modeller i LED, som det søte treet med virkelighetstro flamme.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510