Rustas laminatgulv får full pott i Smartsons test!

Rustas laminatgulv får full pott i Smartsons test!

100 prosent av Smartsons testpiloter i Sverige ville anbefale Rustas laminatgulv og kan også tenke seg å kjøpe mer gulv til fremtidige prosjekter.

Karakteren kommer fra en test som ble gjennomført mellom mai og juni 2019. De 41 testpilotene fikk mulighet til kostnadsfritt å velge et laminatgulv på maks. 15 kvadratmeter, komplett med underlagsskum og verktøy. Resultatet har de delt på en felles testpilotblogg og i sosiale kanaler. Etter testen har gulvet blitt evaluert og gitt anbefalinger. «Så fornøyd med dette gulvet som var så lett å legge», «enkle instruksjoner, lett å legge. Føles slitesterkt og er enkelt å holde rent», «Jeg som aldri har lagt gulv før, klarte det på første forsøk», «Vi synes sluttresultatet ble kanonbra», var noen av tilbakemeldingene fra testpilotene.

Om Smartson og testen:
Smartson driver innenfor sharevertising, der selskaper lar produktene sine evalueres av forbrukere. Den aktuelle testen er utført av Smartson i samarbeid med Rusta, uten kostnad for testpilotene. I testen inngikk et valgfritt laminatgulv, underlagskum og gulvleggingssett. Testpiloten hentet selv ut produktene i valgfritt Rusta-varehus. Oppdraget gikk ut på å legge gulv i valgfritt rom og dele erfaringer på en felles testpilotblogg og i sosiale kanaler. Etter testen ble produktene evaluert via et skjema og gitt en anbefalingsfaktor. Testpilotene som deltok, ble ikke påvirket på noen som helst måte da de satte karakterer på de testede produktene.

Les mer om testen:

Mer om Rustas laminatgulv
Rustas laminatgulv med limfritt klikksystem er slitesterke og har robust HDF-kjerne. Kombinert med en voksforseglet spontkant blir gulvet lett å legge og mer motstandsdyktig mot fukt. Gulvene kommer i forskjellige tykkelser og med mange forskjellige farger og mønstre, og de har en garanti på 8–30 år. Alt tremateriale i Rustas laminatgulv kommer fra FSC-sertifisert skog.

Se alle laminatgulv: https://www.rusta.com/no/gjor-det-selv/gulv/