Rustas vårnyheter til hjemmet

Rustas vårnyheter til hjemmet

Etter julen blir vårens freshe pasteller et friskt pust! Rustas nyheter til hjemmet inkluderer alt fra tepper, putetrekk og gardiner til lysestaker, krukker og vaser.

Rustas brede utvalg av interiør finner veien hjem til flere og flere kunder, og i midten av januar flytter vårens nyheter inn i varehusene. I tillegg til fargene hvit, grå og beige, har grønn tatt plass i basispaletten. Lys rosa og lavendel er også en del av årets aksentfarger. Når det kommer til mønster, er det naturen som står for inspirasjonen. Bladmønsteret Pilia og romantiske Rose Garden går igjen på gardiner, putetrekk og voksduker.

Detaljer som skiller seg ut
Glass er et materiale man kan regne med å se mye av i vår. Den populære lyslykten Cleo kommer i flere farger og størrelser, og får dessuten selskap av dekorative vaser i samme serie – perfekte til å fylle med tørkede vekster eller kunstige kvister.
Å gruppere lysestaker i ulike størrelser er en effektiv måte å skape fine stilleben på. Nyheten Bonnie er like fin alene som i gruppe, og gjør det enkelt å friske opp med farger i hjemmet.

Sett stilen med prisgunstige tekstiler
Elsaform er Rustas eget varemerke med håndplukket interiør i naturnære farger og slitesterkt materiale. Sortimentet utvides denne våren med putetrekk i lin og bomull med dekorative frynser. Nytt for våren er også pledd i gjenvunnet polyester og en badematte i gjenvunnet bomull. Blant teppenyhetene er det både kort- og langhårete modeller. Fargeskalaen er nøytral med kremhvit, grå og beige som base, men også her er det innslag av grønt og gult.

På gardinavdelingen er nyhetene mange. Fra den stilrene bomullsgardinen Randy med striper til prisgunstige Susanna i flere trendy farger. Her er det enkelt å finne nye favoritter!

Vårnyhetene finnes i varehusene fra uke 2 2023.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510