Når vi rydder bort julepynten er det deilig å friske opp hjemmet med vårens pastellfarger og interiørnyheter.

Skap vårstemning i hjemmet med fine detaljer!

Putetrekk, pledd og gardiner gjør det enkelt å fornye stemningen i stua. Hvis du i tillegg dekorerer med minivaser og duftlys, og stiller de opp som små stilleben, forsterker du den koselige stemningen og skaper en lun atmosfære.

Belysning er også en god investering når julens stjerner og adventsstaker tas ned. Å bytte ut lampeskjermen gir både vinduskarmen eller sidebordet et løft – og til våren kommer flere nye lampeskjermer i ulike farger og mønstre.

Skap ditt eget hjemmespa med enkle grep
Å skape sitt eget hjemmespa er et enkelt alternativ til hotellvarianten. Blant nyhetene til badet er det flere fine badematter som inntar varehusene. Modellen Emma i 100 prosent bomull og modellen fra Elsaform i resirkulert bomull er forventet til å bli nye favoritter.

Rull sammen håndklær i fine oppbevaringskurver, sett frem duftpinner og nyt velpleiede hud- og hårprodukter. Rustas veganske håndpleieprodukter fra det egne varemerket, NoFo, er et rimelig alternativ. I tillegg til å være Svanemerket, er emballasjen produsert av 50 prosent resirkulert plast. Duften Pine woods lanseres også i begynnelsen av januar – et velduftende innslag på badet!

Gi hjemmet liv med grønne planter – som ikke behøver stell!
Våren kommer fortere ved å slippe den inn i hjemmet – putt planter på hyller og i hjørner for å skape en frodig oase. Kunstige planter krever verken stell eller naturlig lys, og er derfor praktiske å ha i hjemmet. Kunstige blomster passer også perfekt som pynt på middagsbordet.

Rusta gjør det enkelt å innrede på lavbudsjett
Januar er kanskje ikke den måneden der folk flest har god råd. Rusta er derfor opptatt av å ha produkter i ulike prisklasser som passer enhver. Med årets interiørnyheter kan du få en stor forandring i hjemmet – uten å tømme lommeboken.

Vårnyhetene finnes i varehusene fra uke 2.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510