Spennende materialer blant Rustas belysningsnyheter

Spennende materialer blant Rustas belysningsnyheter

Betong, keramikk, glass og dun. I høst er det enklere enn noensinne å finne fine lamper, lampeskjermer og dekorasjonsbelysning hos Rusta.

Jo flere lyskilder, jo koseligere stemning! Blant sesongens belysningsnyheter er det flere spennende materialer. Rustikke lamper i betong og i kombinasjon med tre som taklampen Rimini, og bordlampen Berlin med kuppel i glass, er stilrene valg som finner plass i de fleste hjem.
Bordlampen Helsinki, med fot i keramikk, kommer i tre farger og blir en stilig detalj i vinduet eller på nattbordet.

Interessen for dekorasjonsbelysning i form av lamper, slynger og lykter øker. I høst vises nyheten Prag i glass, Beirut i betong og glass samt LED-lykten Madrid, som alle gir et stemningsfullt lys. Felles for lampene er at de er batteridrevne, og dermed lettplasserte siden de ikke har ledning. Den populære lysslyngen Lysa med dekorative kuler, kommer i flere nye fargekombinasjoner.

Fløyelsmyke skjermer og dunete taklamper

Å bytte lampeskjerm er en enkel måte å skape ny stemning hjemme på. I høst finnes det flere fine fløyelsmodeller i marineblått, gult og grønt. Lampeskjermene Savanna og Loka har begge mønster som gjenkjennes på to av Rustas populære tapeter. Fine å kombinere med en fin lampefot i betong.

Taklampen Halifax i dun, har blitt en storselger og kommer i høst også i beige. Lampen Mendoza i hvit og grå med subtilt slangeskinnsmønster, passer perfekt i det moderne hjemmet. For den som liker at det glitrer, spås det at den gullfargede vinduslampen Wien med tekstilledning blir en stor favoritt.

For produktinformasjon, prisopplysninger og høyoppløselige bilder, se vedlagt pressemateriell.

Nyhetene finnes i varehusene.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510