Gjør deg klar for livet utendørs!

Gjør deg klar for livet utendørs!

Pakk piknikkurven full av godsaker og gjør deg klar for en aktiv dag. Rustas sommersortiment inkluderer mengder av nyheter for dagene som tilbringes utendørs.

Prisgunstige valg for stranden og pikniken
Blant Rustas nyheter finnes kjølebager i flere ulike mønstre og størrelser, samt vannflasker, matbokser og kjøleelementer som gjør det enkelt å holde piknikmaten frisk. Nytt for sesongen er strandvesker laget av resirkulert bomull og praktiske oppbevaringsnødvendigheter for våte badetøy.

Hamamhåndklær tørker raskt i solen og tar lite plass i strandvesken. Denne sommeren er det flere nye farger å velge mellom, også en firkantet stor modell med bærestropper som passer perfekt som teppe. I tillegg finnes det flere piknikpledd som kan brettes sammen, med herlige mønstre. Vil du sitte litt mer komfortabelt, er myke sitteputer eller sammenleggbare strandstoler det rette valget.

For aktive dager utendørs
Behagelige sandaler er et must om sommeren, og flere stilige modeller tilbys i Rustas sortiment. For regnværsdager finnes det også lave gummistøvler i ulike farger og mønstre.

Oppblåsbare vannleketøy gir fart og moro på stranden, eller hvorfor ikke investere i en stand up paddleboard? Hos Rusta finner du utendørsleketøy for alle aldre. Nytt for sesongen er Rustas
airtrack – en oppblåsbar matte med fjærende overflate, perfekt for gymnastikk, cheerleading eller yoga. Sortimentet inkluderer også trampoliner av høy kvalitet for både små og store hoppere.

Rusta AB (publ) er en ledende aktør i det nordiske lavprismarkedet med over 200 varehus i Sverige, Norge, Finland og Tyskland. Rusta tilbyr hjem- og fritidsprodukter av god kvalitet, til markedets beste pris. Rusta har mer enn 4 000 ansatte og har hovedkontor i Upplands Väsby, Sverige. Rustas aksjer handles på Nasdaq Stockholm (RUSTA).

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510