Julens vakreste borddekking med Rusta

Utendørsservering med varme pledd og gløgg, eller et vakkert dekket bord med fint juletilbehør? Blant Rustas julenyheter finner du alt du trenger for å skape en magisk stemning.

Tekstiler er trikset for å gjøre julen ekstra koselig. Blant årets nyheter finnes mengder av duker, bordløpere og tøyservietter. Start gjerne med et fargetema, for eksempel rødt og gull eller grønt og hvitt, for å skape en rød tråd i borddekkingen.

Dekorer bordet med mose, grankvister og røde epler for et naturlig preg. Hos Rusta finnes et bredt utvalg av naturtro kunstige planter – perfekt for allergikere og de som er følsomme for duft. En mistelkrans i kombinasjon med en lysslynge blir et fint blikkfang midt på bordet, eller minivaser med kvister av eukalyptus og snøbær.

Dekk bordet med Elsaform
Med steingods fra Elsaform er det enkelt å lage borddekkinger som passer like godt til hverdags som fest. I tillegg til grått, hvitt og midnattblått, er serviset nå også tilgjengelig i grønt. Blant kjøkkennyhetene er det flere praktiske typer kjøkkenutstyr av støpejern, som mørtel- og fonduesett, samt skjærebrett i tre – perfekt for både tilberedning og servering.

Maksimer julefølelsen med detaljer
Levende lys, eller varianter i LED, gjør mye for stemningen. I år finnes et stort utvalg av Svanemerkede kronelys, samt duftlys og spinnvarianter som gir et personlig inntrykk. Utvalget av LED-lys vokser med flere realistiske modeller.

Å gjøre noe litt ekstra for gjestene blir ofte verdsatt. Skriv gjestenes navn eller initialer på pepperkaker eller legg bestikket i en liten julestrømpe. Hva med å sette en liten nisse ved hver kuvert som en omtenksom gave? Nytt for i år er flaskepynt i form av strikkede julegensere med tilhørende lue som garantert blir julefestens snakkis. God jul!

Rustas juleutvalg kommer til varehusene fra slutten av september til midten av oktober.

Produktbilder finner du HER
Miljøbilder finner du
HER

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Caroline Hording, rådgiver PR-operatørene
ch@pr-o.no / 93 29 56 54

Sara Stefansdottir, rådgiver PR-operatørene
sara@pr-o.no / 954 53 434

Rusta tilbyr hjem- og fritidsprodukter av god kvalitet, til markedets beste pris. Sortiment er bredt og bedriften tilbyr produkter innenfor kategoriene hjem & innredning, gjør det selv, fritid, skjønnhet & helse, hage og jul – alltid til overraskende lave priser.

Rusta er et svensk foretak og det første varehuset åpnet i 1986. Rusta har i dag mer enn 3000 ansatte, 100 varehus i Sverige, 37 i Norge, 28 i Finland og 4 i Tyskland, samt flere innkjøpskontorer i Asia.

Therese Skalman

Pressekontakt Market PR Coordinator Market PR 0046726017510